zondag 23 januari 2011

nog meer foto's van zaterdag 22/1




19 opmerkingen:

  1. Beste Pieter,

    Terwijl jij daar zit te skiën heb ik mijn pink zwaar verstuikt of gebroken op de scouts, gaan sewes naar de dokter.
    Moest het even laten weten want dan kan jij zelfs daar in Zwitserland nog met mij lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Raf, dag iedereen,
    schitterende foto's! Jullie beleven een superleuke week heb ik de indruk. Het skiën lijkt al aardig te lukken ! Geniet ervan met volle teugen.
    Raf : gisteren liep eekie hier rond !! Hij is terug, goed hé !!
    Lieve groetjes van mama & papa !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. halo
    gaat het skiën daar goed
    ik verveel mij super veel zonder steffi dus val ik mama maar lastig we missen je alemaal thuis
    op de foto's blijkt dat je je daar omuzeert
    is het daar koud genoeg

    groetjes ellen; ilse ; alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag maxel is het daar leuk op sneeuwklassen bij
    mij is het niet leuk schrijf is naar ons
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx celeste
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxpppppppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag allemaal,
    Leuke groepsfoto, veel zon ook, hier, brrr, maar als ik jullie lachende gezichten zie, schijnt het zonnetje hier ook. Zus, geniet er maar met volle teugen van. We missen je heel hard, vooral opa, die kan nu alleen maar broer plagen. Kusjes mama, slaap zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. maxel verveel je je niet ik verveel me hier niet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Otis en bende!
    Toffe fotos's! Precies goed mee gezongen!?
    En de zon is daar precies ook altijd?
    Neem die maar mee naar hier hé!
    Waren het goei moppen dat die artiest vertelde?
    Hier een kalme zondag thuis, strijken, hout kappen...
    Bij jullie zullen er wel veel dingen op het programma staan!?
    Allé, veel plezier, knuffel, mama, papa, Ayco en Indi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. maxel groetjes van u meter bart hanne lisa en senne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dag maxel ik heb de foto,s gezien en als je terug komt kom je me dan bezoeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hela Otis,heb juist de laatste foto's gezien en de verhalen van de juf gelezen, ma jij gaat kunnen vertellen !!!Ik ben echt benieuwd
    dikke knuffel en nog een leuke avond voor alle Bobbekes!!!!Mekexxxx en knuffel Maxel ook maar eens voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Otis,

    Alles ok daar? Ik hoorde van Meke dat het leuk is en ik hoop dat je je valies uiteindelijk toch open gekregen hebt :-)
    Geniet er nog maar wat van, want voor je het weet ben je terug thuis en moet je terug naar school!!!
    Groetjes van Nancy en Luc

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Max & Co,
    BARCA , BARCA, Al 27 matchen ongeslagen en vandaag met 3-0 tegen Santander ! Heb het opgenomen op sportweekend.Real probeert bij te blijven maar moet deze avond nog spelen.
    Kusjes,
    Mama en Celeste

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oma & opa van Raf23 januari 2011 om 20:19

    we hebben de foto's gezien en de verslagjes gelezen (bij mama & papa). We zijn heel bllij omdat alles zo goed meevalt en ook voor uw vriendjes.
    Doe veel groetjes aan je Juf en tot donderdag !
    dikke knuffel avn Oma en Opa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé dag Lucas,
    ik heb de foto's gezien ik denk dat je het daar superleuk hebt. Ik mis je al een beetje, het is hier zo rustig en nooit ruzie. Heb al veel aan jou gedacht. Nu speel ik alleen x miks. Vele groetjes Eva mama en papa


    het ziet er daar heel leuk uit goede sneeuw en mooie zon, goed insmeren hé

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo allemaal.

    Hopelijk alles goed met jullie?
    Met ons is alles oke.we hebben de foto's gezien zo te zien hebben jullie het al kei cool gehadt.
    en het eten is denk ik ook mee gevallen.
    nog een fijne sneeuwklassen van Dieter en Jonah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dag otisssssss ben je nog altijd nog niet van u skies gevalen hahahahah
    hihihihihihi sori ik kon mijn lagi niet in hauden ik ben met meke naar
    landen gewest bij oma en opa ze zijden dad we bij ze mogen gaan slapen
    is dad oke sghrijf je iets trug stuuren okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    van aycooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Lucas,

    Ik heb jullie blogspot gevonden. Zo te zien beleven jullie daar volop plezier. Ik kijk al uit om de foto's met u te bekijken en uw belevenissen te horen. Mmm honger ga je niet hebben want het allemaal lekker zo te lezen. Amuseer u en de groeten daar.

    Groetjes,
    Peter Harry, Heidi en Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo goede morgen iedereen ik heb de fotos gezien leuk zeg en maar genieten he maxel ik kijk er iedere dag naar uit om de fotos te zien en ja het gaat jullie daar heel goed fijne dag jongen tot de volgende en kan je nu al skieen ja zeker he doe maar je best dikke knufff van je oma en mokka xxxx doe de juf ook een goede dag he oma xxxx

    BeantwoordenVerwijderen