maandag 10 januari 2011

Enkele belangrijke mededelingen !

Dag allemaal,


Het is bijna zover: volgende week woensdag (de 19de januari) vertrekken we. We hebben nu ook alle gegevens gekregen i.v.m. de trein en ons hotel.  
Ik ben al heel hard aan 't puzzelen om alle kindjes op een kamer te krijgen, maar we houden de spanning er nog wat in!
Voor jullie heb ik nu al wat info:




-      Rond 18.30 uur verzamelen we op school.  Alle kinderen komen naar de klas met hun identiteitskaart en hebben hun mutsen aan.  Aan de ouders wil ik vragen om in de hal of in de gang te wachten.  Rond 18.40 uur vertrekken we naar het station van Leuven met auto’s.  Je mag je kind zelf brengen of je mag ook afspreken met ouders van klasgenoten om samen te rijden.  Aan de achterzijde van het station is bijna geen gelegenheid tot parkeren (openbare werken).

-      We verzamelen daarna voor de ingang van het station (met ouders).  Mogen wij vragen dat de kinderen daar zeker hun rode muts opzetten zodat we hen goed bij ons in de buurt kunnen houden? Er stappen in Leuven immers nog kinderen van andere scholen op de sneeuwklastrein (= Intersoc).  Tip voor iedereen: Doe warme kleding aan want in het station is het echt koud (zeker als de trein vertraging zou hebben).

-      Als het tijd is, gaan we op het perron staan waar om 19.20 uur de trein aankomt.  Dan worden, in snel tempo, de valiezen op de trein gezet.  De trein vertrekt om 19.35 uur.  We hebben 15 minuten om 16 kinderen met pak en zak op de trein te helpen.  Jullie, de ouders, mogen de valiezen aangeven aan de kinderen op de trein maar jullie mogen zelf niet op de trein.

-      Op donderdag 27 januari 2011 komt onze trein aan in Leuven rond 09.50 uur. (Houd zeker deze BLOG in de gaten want dit uur kan nog een beetje wijzigen). We zullen je hulp kunnen gebruiken om weer met pak en zak van de trein te geraken.  Daarna mag je met je kind naar huis vertrekken om naar alle avonturenverhalen te luisteren. De kinderen komen, in jouw gezelschap, aan mij (juf Liesbet) melden dat ze naar huis vertrekken.   
Zorg er ook voor dat je kind donderdag flink uitrust want vrijdag worden alle kinderen (en de juf, natuurlijk) gewoon op school verwacht.

Nog een belangrijke tip: neem thuis al afscheid en houd het afscheid in het station zo kort mogelijk.  We willen immers vrolijk aan ons avontuur beginnen.



Groetjes,

juf Liesbet

7 opmerkingen:

  1. Bonjour Yvette,

    Nous partons vite, n' est-ce pas?
    A bientot!

    René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag vrienden!
    Ik ga jullie elke dag volgen op de blog.
    Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
    Ik kom jullie nog wel eens bezoeken, als jullie terug zijn van sneeuwklassen.
    Groetjes aan iedereen.
    Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn Simon dan zien we je nog eens!
    groetjes,
    Ruben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo maxel hier oma ik ze dat jullie goed zijn aangekomen en het was ook lekker heb ik gelezen en nu ga je wel goe kunnen skieen denk is leuk he maatje zo met de kids samen alles doen ik heb gelezen dat het er daar leuk aan toe gaat dus geniet ervan tot later dag schat je hoort nog van mij hoor dikke knufff oma en mokka xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het eten bedoel ik was lekker he sorry als ik een fooutje maakte dat gaat zo met omas he schat nog een dikke knuff tot later je zal wel goed geslapen hebben zekker op de trein wa minder las ik maar in een bedje gaat het beter gaan zenne zo nu ga ik jullie laten groetjes van oma en mokka voor jou en al je vriendejs en de juf xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo maxel zijn jullie op jullie plaats is jullie valies al leeg gemaakt en alles opgeborgen in de kast dan kunnen jullie aan je avondtuur beginnen hoop dat het eten je gesmaakt heeft zal wel he als je van gezonde lucht hebt genoten zo lieve schat tot morgen slaap lekker groetjes oma en mokka xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goede morgen kindjes en de juf fijne dag de oma van maxel withofs wenst jullie veel sneeuwpret xxxx

    BeantwoordenVerwijderen