vrijdag 21 januari 2011



10 opmerkingen:

  1. cool mannen...
    veel sneeuw, prachtig zicht en gewoon genieten.

    otis het ziet er goed uit.

    papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Robbe,

    Zo aan de foto's te zien gaat de skiles enorm goed. Ik zou u willen bezig zien, de max gewoon ;-)
    Geniet er nog van!

    Groetjes
    Mama xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan Pieter:

    Allleralleralleralleraller liefste broertje,

    We missen je niet normaal hard, zonder jou is het hier zoooo saai, niemand wil nog verhaaltjes voor mij lezen en de barbies staan nu al sinds je vertrek in de kast.
    Ook de danslerares begint je al te missen.
    En jouw knuffels hebben me net verteld dat ze het nu koud hebben in bed.
    Ik hoop dat het daar leuk is en dat je jouw allerliefste coole/mooie/leuke/grappige/sympathieke zus ook een beetje mist, ik beloof dat ik niet aan jouw poppen zal komen of jouw geld ga stelen( al he ik die laatste belofte al gebroken).
    Ik hoop ook dat je goed hebt geslapen want je kan nu niet naar je zelfgemaakte glitterende dromenvangertje kijken...
    Mis je amber, matthias en lieze niet te veel?
    Of ga je daar in Zwitserland een ander liefje zoeken?
    In ieder geval nog veel plezier daar en groetjes van: de legomannetjes/ paardjes/ barbies/ poppetjes / knuffeltjes/ de mama die het niet red zonder haar jongste/ joachim, die ik in jouw bed heb gevonden/ maryse die ik in mama haar bed heb gevonden...

    Groetjes van de ALLERLEUKSTE zus ter wereld

    Tine xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo ruben hier mè kathleen, amai hoe tof daar arne en fran zijn jaloers ze. maar ja maak er maar het beste van en nog veel sneeuwbalgevechten....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat Ziet er super uit Steffi.

    Ik ben zeer benieuwd naar de foto's ik kan niet wachten op jullie spannende verhalen en zorg maar dat ik niemand op het nieuws van vtm zie. Ik hoor de verhalen liever van jullie.
    Vele groetjes aan iedereen.

    xxxxxxxxxxmama, alex en ellenxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOY AMBER

    FRIETJES OP VRIJDAG DAT HADDEN WE NIET VERWACHT .
    KENZO DENKT DAT JE VEEL GEVALLEN BENT , MAAR IS DAT WEL ZO?
    HIJ LIGT HIER HEEL DE DAG IN DE ZETEL . IK DENK DAT HIJ JE WEL MIST .
    DE GABBER MIST U IN ELK GEVAL HIJ GAAT JE OVERAL ZOEKEN.
    WE KIJKEN AL UIT NAAR JULLIE VOLGENDE AVONTUREN .LEUK OM JULLIE ELKE DAG TE KUNNEN VOLGEN. DANK U JUF LIESBET.
    NOG VEEL PLEZIER EN TOT MORGEN

    MEME KENZO EN OPA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Thibault,

    Wat een leuke bende daar hé. De foto's spreken voor zich : waar is dat feestje...DAAR is dat feestje!!!
    Vergeet niet te tellen hoeveel keer je gevallen bent hé, of ben je de tel al kwijt ;-)
    Zie wel dat je niet uit de bocht vliegt hé.

    Ah ja, poes komt nu bij mij liggen haha.

    Dikke x en we missen u
    Toedeloe en de groetjes aan iedereen!
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Steffi,

    Wauw wat een super weertje, ik ben wel een beetje jaloers hoor :-)
    Amuseer je maar goed en voorzichtig hé...

    Groetjes Fenne, Bern, Kelly en Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey lucas het is er wel kou!!!!!!!!!
    maar jij kan er tegen op want je bent de leukste


    evaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi 6de klassers en juf

    Het weer In Linden:
    - grijs en regenachtig.
    - donderdag zijn er nog vrij veel wolken waaruit eventueel een vlokje motsneeuw valt!
    Jullie merken het al: verwacht dus geen (meters) sneeuw in het Hagelands'landschap.
    Genieten jullie maar verder van kou en sneeuwpret en brengt dat alle goeds zeker niet mee naar België!

    Tot donderdag
    Juf Noëlla

    BeantwoordenVerwijderen